CSP lyceum Scam Alert!!!

Date:


ہوشیار باش

ہمم آپکو سی ایس پی لائسیم نام کی ایک آنلائن اکیڈمی کے فراڈ کے بارے میں بتانا چاہتے ہیں۔ یہ اکیڈمی اپنے آپ کو پاکستان کا سب سے بڑا سی ایس ایس اور پی ایم ایس کی تیاری کا ادارہ بتاتی ہے اور یوں ظاہر کرتی ہے جیسے کہ اسے کچھ سی ایس پیز چلارہے ہیں جبکہ حقیقت تو میں اسے احسان علی نام کا ایک شخص چلارہا ہے جو بارہ کے بارہ مضامین کا ماہر ہونے کا دعویٰ کرتا ہے اور اسکے علاؤہ پی ایم ایس 2018 کا کوالیفائر ہونے کا دعویٰ بھی کرتا ہے لیکن پی ایم ایس دو ہزار اٹھارہ کی لسٹ میں اسکا نام کہیں بھی شامل نہیں ہے۔ مزکورہ شخص اپنا نام کسی کو احسان علی، کسی کو علی احسان، کسی کو علی حسن ، کسی کو حسن علی اور کسی کو احسان ہاشمی بتاتا ہے۔ اسکے علاؤہ اپنا خود کو کبھی وکیل، کبھی اسلام آباد ہائی کورٹ کا جج، کبھی ایف آئی اے تو کبھی پولیس کا ملازم ظاہر کرتا ہے۔ اسکی باتوں میں اس قدر تضاد ہے کہ صفحات بھر جائیں لیکن اسکی متضاد باتیں ختم نا ہوں۔ یہ شخص ڈپلومیسی اور اپنی لچھے دار باتوں سے سی ایس ایس کے امیداواروں کا اپنے جال میں پھنساتا ہے اور انکے قیمتی وقت اور پیسے کا ضیاع کر کے انکا استحصال کرتا ہے۔ بقول اسکے اسکے ہزاروں سٹوڈنٹس ابھی تک مقابلے کے امتحان میں کامیاب ہوچکے ہیں لیکن اسے ان میں سے ایک کا نام بھی یاد نہیں ہے۔ اس شخص کی گرائمر اور تمام مضامین پر گرفت خاصی کمزور ہے اور دوران کلاس یہ کوئی بھی سوال کرنے پر طلبا کی بے عزتی کرتا ہے۔
بات یہیں پر ختم ہوجاتی تو ہمیں اعتراض نہیں تھا لیکن معاملہ آگے بڑھتا ہے اور اس قدر خوفناک صورتحال اختیار کرلیتا ہے کہ ایک عام انسان کے رونگٹے کھڑے ہو جاتے ہیں۔
مذکورہ شخص احسان علی، دور افتادہ شہروں کی معصوم بچیوں کو جو سی ایس ایس کرنا چاہتی ہیں اور وسائل اور مناسب رہنمائی نا ہونے کی وجہ سے پریشاں ہوتی ہیں، کو اپنا خاص ٹارگٹ بناتا ہے۔
انکو خاص وقت دیتا ہے اور یہ ظاہر کرتا ہے کہ اسے اس لڑکی اور اسکے مستقبل کی بہت پروا ہے اور وہ اسے زندگی میں بہت آگے جاتا دیکھنا چاہتا ہے۔ آہستہ آہستہ وہ لڑکی کی ذاتی زندگی میں داخل ہونے لگتا ہے اور کچھ دن بعد اسے پروپوز کردیتا ہے یہ کہتے ہوئے کہ وہ اسکی زہانت سے بڑا متاثر ہے اور اس جیسی لڑکی سے شادی کا خواہاں ہے۔
پھر شروع ہوتا ہے انسانیت سوز شیطان پرستی اور ہوس کا ننگا ناچ
وہ اس لڑکی سے فون اور میسجز پر فحش باتیں شروع کردیتا ہے۔ اسے اپنی شرمناک تصاویر بھیجتا ہے اور اسکی شرمناک تصاویر کا مطالبہ کرتا ہے۔ کچھ دن بعد وہ اس سے ملنے کی ضد کرتا ہے اور اسکی عزت پامال کرتا ہے۔
اسکے بعد وہ لڑکی کو چپ رہنے کی دھمکی دیتا ہے کہ کہتے ہوئے کہ وہ ایف آئی اے میں ہے، وکیل ہے، جج ہے اور اسسٹنٹ کمشنر اور ڈپٹی کمشنر اسکے دوست ہیں اور کوئی لڑکی کی بات پر یقین نہیں کرے گا۔ لڑکی بے چاری ڈر اور شرم کے مارے کچھ کہہ نہیں پاتی۔ اور یوں یہ درندہ نجانے کتنے عرصے سے سی ایس ایس کرنے کا خواب دیکھنے والی معصوم لڑکیوں سے کھیل رہا ہے۔ ہماری ٹیم نے پچھلے کچھ ماہ سے اس پر کام کیا ہے اور باقاعدہ ایک پلان کے تحت اسے بے نقاب کیا ہے۔ ہمارا مقصد کسی کو بدنام کرنا نہیں ہے بلکہ دور افتادہ گاؤں دیہاتوں میں بیٹھ کر محنت کر کے کسی مقام تک پہنچنے والی معصوم لڑکیوں کو ایسے درندوں سے محفوظ کرنا ہے جو نا صرف، انکے وقت، پیسے اور جذبات کا ضیاع کرتے ہیں بلکہ انکی عزتوں اور خوابوں پر بھی ڈاکہ ڈالتے ہیں۔ زرا دیر تک تمام ثبوت مہیا کئیے جائیں گے جن سے ہمارے بیان کی سچائی ثابت ہوجایے گی کہ جو کچھ کہا گیا ہے اس میں رتی برابر جھوٹ نہیں ہے۔ آپ لوگ اپنے طور پر تحقیق کرسکتے ہیں۔

ہماری آپ سب سے استدعا ہے کہ ایسے کرداروں کو بے نقاب کریں تاکہ کسی معصوم لڑکی کی عزت بچ سکے کیوں کہ عزتیں تو سب کی سانجھی ہوتی ہیں۔
ہم سی ایس ایس کرنے والے سی ایس پیز، خاص طور پر پولیس افسران سے بھی اپیل کرتے ہیں کہ ایسے لوگوں کو خاتمہ کیا جائے تاکہ ایک مقدس پیشے اور سی ایس ایس جیسے مقدس ذریعے کی توہین نا ہو۔

I do not know connect an image, if any of you advised me, I might be very grateful and replace my put up.

Despatched from my V2027 utilizing Tapatalk



Download Link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

2022-3 FABULOUS JACKET IDEAS TO PAIR WITH MEN’S BRACELETS

Quite a few issues come to thoughts when...

2022-Alito, Thomas Think Reality of Gun Violence Shouldn’t Concern SCOTUS

Whereas the Supreme Court docket of america (SCOTUS)...

2022 competition for top education becoming “fiercer”, says New Oriental

Analysis that the training firm has launched counsel that...